Laatste maal chiro, Dag aan Zee én Kamp te Heyd!

Dag iedereen!

Even dit bericht om jullie op de hoogte te stellen van de afwikkeling van het chirojaar én het toeleven naar het kamp te Heyd in augustus.

Op 25/05 is het de laatste maal chiro voor de oudere afdelingen. Voor de prutskes, speelclub en rakwi is het op zondag 26/05 de laatste keer chiro. Niet te missen dus!

Het einde nadert, maar het beste moet uiteraard nog komen. Vooreerst is er op zondag 30/06 nog ‘Dag aan Zee‘. Een ideale dag om samen met je leiding en chirovriendjes aan het strand te ravotten en de vakantie stevig in te zetten. Alle info vind je terug op de brief hier.

Wanneer iedereen spreekt over hét hoogtepunt van het jaar hebben ze het natuurlijk over het kamp dat doorgaat van 3 tot 13 augustus te Heyd. Het kampboekje staat bol van de info, nuttige tips en praktische weetjes en is (voor mensen die geen papieren versie hebben gekregen) hier te bekijken. We zitten met een pak nieuwe, jonge leden en richtten daarom een kampinfomoment in op 12/05. Voor mensen die er niet bij konden zijn die bewuste dag, de powerpoint valt hier te bekijken.

In de eerste week van juli wordt nog een kampbrief verstuurd naar iedereen met de laatste praktische info en alle afdelingsverantwoordelijken voor het kamp die u kan contacteren bij eventuele verdere vragen.
Graag helpen we u ook herinneren aan de deadline voor het inschrijven: 16/07. Veel meer dan andere jaren dient deze gerespecteerd te worden, aangezien we op voorhand een lijst van deelnemers moeten doorgeven. Hier staat uitgelegd hoe het inschrijven in zijn werk gaat.

Voor verdere vragen kan u steeds bij de leiding of groepsleiding (groepsleiding@chiro-destelbergen.be) terecht.

Krijgt u onze mails niet? Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@chiro-destelbergen.be. We zetten u met plezier in onze mailinglijst.