Code oranje

Beste ouders en leden
Zoals jullie al hebben gehoord werken wij vanaf nu binnen de maatregelen van
🟠Code oranje🟠.
Wat houdt dit in op onze Chiro?
🟣Prutskes en 🟡Speelclub
Voor deze kinderen blijft alles hetzelfde. Zij mogen zich in een bubbel van maximum 50 bevinden zowel binnen als buiten en hoeven dus geen mondmasker te dragen.
Bubbel 1 blijft intact.
🟢Rakwi, 🔴Tito, 🔵Keti en 🟠Aspi
Deze groepen worden vanaf nu per afdeling een aparte bubbel.
Wanneer deze groepen een buitenactiviteit doen, is een mondmasker dragen niet verplicht maar bij activiteiten binnen wel. Dus neem zeker een mondmasker mee vanaf zondag 18/10!
Jullie dragen bij vertrek en bij aankomst ook jullie mondmasker, ook de fietsers.
Rakwi= Bubbel 2
Tito= Bubbel 3
Keti= Bubbel 4
Aspi= Bubbel 5
Aan de ouders zouden we willen vragen om op zondag 18/10 een medische fiche van uw kind mee te brengen en af te geven aan de leiding die de kids opwacht aan de poort. Dit is verplicht dus gelieve dit niet te vergeten.
Ook raden we aan indien u uw kind met de auto afzet, eventueel wat verder te parkeren (op de aangeduide plaatsen op de foto) om zo de drukte voor de poort te vermijden.
U kan ook gebruik maken van de kiss & ride zone voor het terrein.
Ouders die hun kinderen met de fiets afzetten zouden we willen vragen een mondmasker te dragen bij aankomst en vertrek.
Wij hopen dat we zo veilig mogelijk onze Chiro zondagen kunnen verderzetten en hopen op jullie medewerking 😊
Groetjes,
De leidingsploeg