9 augustus

Gisteren was de tweede dag van de prutskes op het kampterrein. Hoewel het weer in de namiddag een beetje begon te minderen kon dit de pret niet bederven. In de ochtend gingen de prutskes aan de slag met klei en maakten ze hun eigen kunstwerkjes. De speelclub jongens waren gisteren omgetoverd in ridders en speelden allerlei spelletjes om hun eer de verdedigen. De oudere afdelingen (tito, keti en aspi) vertrokken op tweedaagse. We zijn benieuwd welke avonturen ze dit jaar te vertellen hebben!

Vorige nacht is er veel regen uit de lucht gevallen. Gelukkig stonden alle tenten goed opgesteld en regende geen enkele tent in. Iedereen bleef deze nacht droog. Vandaag vertrokken de kleinere afdelingen (prutskes, speelclub en rakwi) op dagtocht.