Een geruststellend berichtje!

Om 18u kwam hier het onweer aanbellen. Na een half uurtje was het voorbij en alles bleef mooi rechtstaan. Wel hielden we wat modderplekjes over maar dat is niet zo erg. Vandaag gingen de prutskes, speelclub jongens en kwiks op woudloperskeuken. Ze slaagden er allemaal in om het vlees gebakken te krijgen! Omdat het zo droef weer was deden de speelclub meisjes slaapzak spelletjes. In de middag kregen we droog weer en gingen de keti’s aan de slag als leiding. De prutskes zochten een schat, de rakkers waanden zich even in een leger en de kwiks deden een miss verkiezing. De tito’s hielden een marginaal spel. Ondanks het onweer werd het toch weer een heel fijne dag! Ps: de internetverbinding op het terrein is heel slecht, dus we slagen er niet in om elke dag een foto online te plaatsen.