Afdelingsweekend + Buitenspeeldag + Megaspeldag + Tweedehandskledij + Kalender

Dag beste chiroliefhebbers, hier even wat informatie op een rijtje

Afdelingsweekends

speelclub: 3-4-5 april brief-speelclubweekend2015

rakwi: 17-18-19 april rakwi-weekendbrief2015

tito: 8-9-10 mei

keti: nog niet bekend

aspi: nog niet bekend

Buitenspeeldag

Gaat door op woensdag 1 april, het is de bedoeling om de kinderen op deze dag zoveel mogelijk buiten te laten spelen. De parken in Destelbergen en Heusden zullen vol lopen met kinderen. Hier draagt ook de Chiro van Destelbergen zijn steentje bij, wij zorgen voor de opvang in het Reinaertpark.

Megaspeldag

Kunnen jullie laten weten of jullie kinderen aanwezig zullen zijn door op de volgende link te klikken en de poll in te vullen?! Bedankt!

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert het gewest een grote megaspeldag. Deze gaat door aan de Rozenbroeken in Sint-Amandsberg op 19 april. Alle verdere info vind je in de volgende brief! Brief_Megaspeldag

Tweedehandskledij

Graag zouden wij nog een oproep doen aan de ouders om eens te kijken of jullie geen oude Chirokledij meer hebben liggen. Al enkele jaren proberen wij het mogelijk te maken om tweedehandskledij te verkopen. Helaas is onze voorraad bijna ten einde en kunnen wij niet veel meer aanbieden. Als u thuis nog iets heeft liggen kan u dat altijd aan Luka (leidster speelclub) bezorgen. Zij zal er voor zorgen dat deze kledij bij de tweedehandkledij terecht komt.

Om even enkele onduidelijkheden op te klaren:

• 5 april: geen Chiro wegens pasen
  • 12 april: geen Chiro wegens paasvakantie