Laatste info

OP ZOEK NAAR CHIRONUS
3/08/15 – 13/08/15
CHINY

Op 3 augustus is het eindelijk weer zover! Wij kunnen niet meer wachten om te vertrekken, hopelijk zijn jullie ook klaar voor 10 dagen vol plezier!
Eerst nog enkele praktische zaken, vandaar deze brief.

Vertrek en terugkeer

Speelclub, rakwi, tito en keti vertrekken op  maandag 3 augustus. We spreken af om 08:30h op ons chiroterrein! Wees stipt en in perfect uniform! De bus kan niet blijven wachten, dus kom zeker niet te laat! De bagage neem je die ochtend gewoon mee en vliegt in de koffer/aanhangwagen van de bus.

De prutskes vertrekken pas op vrijdag 7 augustus en worden door de ouders gevoerd. Het vervoer van de prutskes wordt geregeld door Maarten (+32 495 86 18 23). Zij krijgen hieromtrent een mailtje. De prutskes en hun ouders worden op ons kampterrein verwacht rond de middag en kunnen daar genieten van een heerlijke barbecue.

Iedereen moet zijn of haar kids-ID/identiteitskaart meebrengen.

Op donderdag 13 augustus keren we terug naar huis. We zouden aankomen op ons terrein rond 14u00. Mocht het gebeuren dat we vertraging oplopen (file), dan zal dit aan een aanwezige (Veerle Braeckman) op het terrein in Destelbergen gemeld worden, alsook op onze website en facebook-pagina verschijnen.

Post op kamp

In verband met het zakgeld voor het kamp kunnen we de volgende maximumbedragen aanraden:
* € 10 voor Prutskes, Speelclub, Rakwi
* € 20 voor Tito en Keti;
Dit geld in bijna uitsluitend nodig voor postkaartjes en postzegels. Voor de ouders die graag briefjes sturen vermelden we nog eens het adres:

Naam + Voornaam

Chiro Destelbergen

p/a Maurice Goffinet

Route de Bertrix 1

6810 Chiny
Iedereen krijgt graag wel eens een briefje tijdens zo een 10-daags kamp, dus ouders: twijfel niet! Voor de kleinsten die een briefje willen schrijven naar het thuisfront vragen we om op voorhand de adressen en postzegels op de enveloppen te kleven.
Medicatie/ luizen

We vragen ook om, indien het kind luizen heeft, dit uitdrukkelijk te vermelden op de medische fiche en/of aan de leiding! Als wij het op voorhand weten is dat echt een hele stap vooruit om te vermijden dat nog andere kinderen ook met luizen terugkomen van op kamp. Geef indien mogelijk zelf luizenshampoo of andere middelen mee aan uw kind.

Kinderen die medicatie moeten nemen op kamp overhandigen deze aan de verantwoordelijke voor het vertrek. Zij bezorgen deze dan aan de EHBO- verantwoordelijke die er voor zorgt dat de kinderen dagelijks hun medicatie krijgen.

Inschrijving

Ter herinnering: Om je inschrijving in orde te maken betaal je het juiste bedrag (€80 voor prutskes, €140 voor andere afdelingen) op het rekeningnummer BE98 8901 4416 7693 met vermelding van de naam van het kind EN dien ook jullie medische fiche zo snel mogelijk in bij Eline (Groenstraat 27, 9070 Destelbergen). De medische fiche zat in bijlage in het kampboekje, op de site kan je deze ook terugvinden (www.chiro- destelbergen.be)

Bord, bestek en beker

TITO – KETI – ASPI

BRENG JULLIE EIGEN BORD – BESTEK & BEKER MEE! Wij hebben gemerkt dat jullie dit de voorbije jaren steeds minder en minder doen waardoor we op het kamp zeer krap zitten in aantal borden, messen, vorken en bekers.

Meenemen en niet meenemen

Neem alstublieft GEEN ELEKTRONISCHE TOESTELLEN & SNUFJES MEE. ( = GSM, Gameboy, Haardrogers, Computers, Stijltangen, Laptops, GPS, Croque Monsieurmachines, Playstations, Wekkers, Microwaves en ga zo maar door). U kan ze helemaal niet gebruiken tijdens ons bivak en indien we ze vinden zullen ze toch in beslag worden genomen. Snoepen zijn ook uit de boze en zoals jullie weten wordt er grondig naar gezocht door de leiding!

Voor de algemene hygiëne: NEEM ZEKER EEN BEKERTJE MEE OM JULLIE TANDEN TE POETSEN!

De chiro bezit een hele hoop keukenhanddoeken voor de afwas. Wij vragen aan iedereen om een KEUKENHANDDOEK mee te nemen zodat we deze voldoende kunnen verversen.

Hulp gezocht op 31 juli en 15 augustus

Op 15 augustus is de leiding ook alweer thuis. Na een dagje platte rust, moet onze vrachtwagen met al het kampmateriaal worden leeggehaald. Wij zoeken enthousiaste ouders en sympathisanten (zowel mannen als vrouwen zijn welkom) om een handje te helpen met het legen van onze camion. Afspraak op zaterag 15 augustus rond 13h.

Ook op 31 juli zijn we op zoek naar enthousiastelingen, dit is de dag waarop de camion wordt gevuld. We beginnen om 10u op de chiro!

28, 29 en 30 juli wordt er ook stevig gewerkt op de chiro, alle hulp is welkom!

Nog vragen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met de leiding.
PRUTSKES: contactpersoon Jens: 0479 45 33 38
SPEELCLUB: contactpersoon Sander: 0498 67 75 88
RAKWI: contactpersoon Eline : 0495 83 70 85
TITO: contactpersoon Phaedra: 0471 19 41 96
KETI : contactpersoon Astrid: 0493 59 59 84
ASPI: contactpersoon Jorn: 0497 30 33 86

Enkel in echte noodgevallen kan u op de KAMPGSM bereiken! –
KAMPGSM (JENS): 0479 45 33 38
- GSM Kookploeg (Wouter): 0496 04 56 27

Nu komt het kamp wel heel dicht bij. Wij kunnen niet meer wachten!
Tot dan, de leidingsploeg
Jens, Maarten, Eva, Céleste, Elias, Sander, Luka, Tessie, Olivier, Benoît, Eline, Claire, Michael, Phaedra, Arno, Quinten, Astrid, Jorn en Lander