3 augustus & 4 augustus!

Om 12u45 kwamen we toe op ons kampterrein. Na het eten en het installeren van de tenten begon de welkomsronde! Vervolgens kregen we een grote regenbui over ons heen, maar dat hield ons niet tegen plezier te hebben. Nadat de kinderen het terrein verkend hadden keken we met vol enthousiasme naar het toneeltje gevolgd door een vol bord spaghetti. We leerden kapitein Gerrit en zijn stuntelige matroos Rikkerd kennen en kwamen te weten dat ze de 7 zeƫen moeten bevaren! De kinderen zijn benieuwd naar hoe het zal aflopen. We sloten een dag vol vreugde af met het avondlied.
Vandaag, 4 augustus, begonnen we met een stevige ochtendgym en ontbijt aan de nieuwe dag. De rakkers maakten kennis met hun nieuwe huisdiertjes, 6 mooie witte muisjes. De kwiks begonnen lustig te knutselen aan de brievenbus voor de binnenpost. De speelclubmeisjes begonnen met een actief spel. De speelclubjongens en toppers gingen aan de slag met wat sjorbalken, echte stoere venten!
Na de ochtendactiveit volgde de warme maaltijd (aardappelen, bloemkool en kaashamburgers). We hopen dat de regen snel wegtrekt, zodat het kamp nog beter wordt!
photo1