FEESTWEEKEND!

Beste ouders en leden

Dit weekend is het zo ver! feestweekend! (11/10-12/10-13/10)
We beginnen het weekend met de streekbierenavond.

Haal die korte rokjes, shortjes, hemdjes en bloemenslingers maar naar boven want wij verwelkomen jullie dit jaar in Hawaï☀️

Wij nodigen jullie op 11 oktober vanaf 20u allemaal van harte uit om heerlijke streekbiertjes te komen drinken in ons Hawaïaans paradijs. Goddelijke biertjes aan democratische prijzen!

En niet te vergeten: DRESS TO IMPRESS!
Tijdens de avond zal er een prijs uitgereikt worden voor de best verklede man/vrouw.

Wie is de slimste mens van Destelbergen??

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse quiz!
Denken jullie dat jullie de slimste mens van Chiro Dé kunnen worden? Of zijn jullie gewoon uit op een gezellige avond met verschillende drankjes, hapjes en muziek? Dan zijn jullie van harte uitgenodigd op ons terrein.

De quiz gaat door op 12 oktober om 20u. Wees zeker een halfuurtje op voorhand aanwezig.

Elke groep bestaat uit maximum 6 leden en de toegangsprijs bestaat uit 6 euro per team (cash te betalen aan de ingang).

Dit jaar ook weer van de partij: De zuipbeker! ?
Concept: De tafel die het meeste consumeert, wint een prachtige prijs.

Inschrijven tegen woensdag 9 oktober bij Charlotte: charlotte.van.heuverzwyn@hotmail.com

_______________________________

Op ons welbekende feestweekend mag er natuurlijk geen lekkere barbecue ontbreken! Daarom nodigen wij jullie allemaal uit op zondag 13 oktober op ons chiroterrein ??

Volwassenen (+12 jaar) = €15
Kinderen (-12 jaar) = €10

Inschrijven kan via deze link: https://forms.gle/jP6pyXgW4ohvCXT2A

________________________________

Om ons legendarisch feestweekend af te sluiten organiseren wij een spetterend minivoetbaltornooi!

Wij verwachten jullie op 13 oktober vanaf 13u30, om 14u begint het tornooi.

Wedstrijden worden gespeeld in ploegen van 5 tegen 5, er mag ingeschreven worden in groepen van 5 tot en met 7 personen.

Zorg dat jullie in vorm zijn en kom met jullie beste team want er zijn leuke prijzen te winnen!

Inschrijvingen kunnen gebeuren via: jelle.bonne@gmail.com

Inschrijven kan tot 10 oktober, graag met vermelding van een teamnaam en het aantal leden van het team.

Per deelnemer vragen we 2,5€!

Wij nodigen jullie van harte uit om samen met ons mee te voetballen, of te supporteren voor jouw favoriete team!

Tot dan?⚽️