AZALEASLAG!

🌸Beste ouders, leden en sympathisanten🌸
Met veel plezier kunnen wij meedelen dat onze Azaleaslag dit jaar opnieuw mag doorgaan!
Anders dan vorige jaren kan u de azalea’s nu online bestellen via dit formulier: https://forms.gle/66eh8eP4XYfH5cTh6.
Bestellen kan tot en met maandag 8 maart.
Op zaterdag 13 maart komen wij deze dan persoonlijk leveren aan huis! We leveren in Destelbergen, Heusden, Gent, Gentbrugge, Sint-Amandsberg, Oostakker, Lochristi, Laarne en Kalken.
We vinden het als leidingsploeg echt super jammer dat we het dit jaar zonder onze leden zullen moeten doen! Zonder jullie goede verkooptrucjes zullen we zeker minder azalea’s verkopen…
Daarom rekenen we op jullie hulp!
Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk mensen overtuigt om een azalea te kopen! Als die persoon dan een azalea koopt, kan hij/zij jouw naam vermelden op het bestelformulier. De persoon die het meest aantal azalea’s verkocht heeft, zullen we verwennen met een super leuke verrassing 😉
We kunnen bij de levering ook altijd nog wat hulp gebruiken van buitenaf!
Heeft u een bakfiets ter beschikking voor een dag of voelt u zich geroepen om ons te helpen als chauffeur? Dan kan u dit aanduiden in het bestelformulier en zijn wij u eeuwig dankbaar!
Met de opbrengst van deze Azaleaslag wordt onze groepskas gespijsd, zodat we dit geld kunnen investeren in de aankoop van knutselmateriaal, het onderhoud van de lokalen en een groot deel gaat naar de organisatie van het zomerkamp.
Normaal gezien is er de dag na de Azaleaslag geen Chiro. Maar aangezien onze leden er dit jaar niet bij kunnen zijn, is er op zondag 14 maart wel Chiro! 🙂
Groetjes en alvast een dikke merci
De leidingsploeg en ouderwerkgroep van Chiro Destelbergen